dags för ett inlägg?

2008-11-14@ 10:56:40
Ja som ni ser är det ju fortfarande kaos i våran blogg men det ska fixas inom kort! Igår va det en sån där alldeles underbar höstdag så jag och fanny gick en lång höstpromenad vid ätran med Fannys hund Mio, Vi gick även till vallarna och Mio var minst sagt imponerad av de olika djuren :) Men finns det något mer ljuvligt än att gå en härlig höstpromenad med sin bästa vän i ett underbart höstväder?

Den 11 december fyllde dessutom Fanny 18 år wohiio! Så jag, Evil, Marika och Sandra hade köpt present och tårta till henne så vi åkte hem till henne på morgonen och sjöng för henne!



Idag vaknade jag av att regnet öste ner och det var mist sagt storm ute, inte det roligaste men man kan ju inte ha tur med vädret varje dag! Nu har jag precis ätit ägg och ska snart möte upp Fanny för att åka till Klitterbadet och simma! :)



Finns det någon snyggare? Jag tvivlar på det! Låten är underbar dessutom..

Vad är det som har hänt annars den senaste tiden? Joo det har vart mycket i skolan med tanke på modeshowen och allt annat i skolan som tar upp ens tid och krafter, Fanny har dessutom jobbat flitigt med hennes körkort! Vi har dessutom jobbat på grand var och varannan helg. Igår va vi även där på möte och har fått jobbtider för december och januari också.. Jag fick den stora äran att jobba på juldagen inte det roligaste precis!



Martina fyllde 19 för ett par helger sedan så på Halloween var vi bjudna hem till henne på god mat och tårta, en riktigt mysig kväll! :) På lördag fyller Sara år så då blir det till att fira henne!




Nu ska jag kila! /
Maya





Kommentarer
Postat av: moa

väldigt fin blogg! roligt med så mycket bilder :)

2008-12-19 @ 23:48:42
URL: http://moow.blogg.se/
Postat av: jennifer

Kul blogg :D

2009-01-19 @ 21:48:29
URL: http://jennans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0