Bag in da box

2008-07-22@ 23:02:41

Här ligger jag och Sandra i min säng efter en heldag med jobb och bakning. Jag köpte en laptop igår så vi ligger och myser med den och lyssnar på vår absoluta favorit låt just nu, when i grow up med Pussycat dolls. Love it!

Idag började jag på fynda, sa upp mig från mitt andra jobb igår. Och det känns underbart. Mycket närmare till detta jobbet och dessutom är det ett betydligt roligare jobb :) Hoppas jag känner likadant om tre veckor! Haha.. :)

Det har som sagt varit dåligt med uppdatering men det får ni stå ut med, jag jobbar i snitt 5 dagar i veckan och ibland mer eller mindre. Jag vill jobba så mycket som möjligt medans marcus är bortrest, för att inte tänka på honom 24/7 som jag antagligen kommer att göra.. Men men, jag får helt enkelt klara mig.

Imorgon ska jag jobba min andra dag i kassan och hoppas att det går bra :) Jag och sandra ska gå upp runt 06.00 för att göra en stadig frukost med bla. ägg, yoggi, start, te och massa annat gott :)

Natti natti på er♥


Kommentarer
Postat av: Evilina

Fanny du är en höjade i kassan och du har redan kommit över dom andra lata asen! :D

2008-07-25 @ 21:12:02
URL: http://evvilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0