I don't know what planet you're on but i wanna be on it with you

2008-06-22@ 16:36:48
Hallå! :) Vår midsommar blev en lyckad återförening och en bra början på en underbar sommar som vi tjejer ska ha :) Evil hade köpt armband till oss som vi nu har som ett tecken på att det är vi! Sandra och Evil var både jätte brun medan jag och Fanny var mindre bruna :(( får hoppas att det blir fint väder snart igen så vi kan komma ifatt lite med brännan ;)

Kransen på mitt huvud gjorde min lillasyster till mig, hon är underbar :)

Hoppas ni alla hade en bra midsommar! :)

Kommentarer
Postat av: J M

Riktigt fint hår hade du :)

2008-06-23 @ 20:27:51
URL: http://handsaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0