Little miss sunshine

2008-06-09@ 19:49:00

Ooh vad jag är duktig! Idag har jag varit iväg med mina småsyskon på vallarna, den där tvillingvagnen var inte den lättaste att köra. haha... Men motion fick jag iaf. :)
Sedan hände en alldeles förfärlig sak, när jag och Martina var och badade med hundarna tappade jag min mobil i vattnet samtidigt som jag skulle ta upp Mio. :/ Så nu funkar inte den! Men hoppas att få ut pengar på hemförsäkringen så jag kan köpa en ny. Men får väl se hur det blir med det.

Nu ska jag ta mig ett varmt och lugnt bad alldeles i min ensamhet, fast än jag vet att de minsta syskonen kommer stå utanför dörren och gapa sig hesa tills de får komma i och plaska med mig.. ♥

Jag och sandra i en vattenspridare

Jag och Sandra  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0