SATC

2008-06-22@ 00:56:21
Ikväll har jag, Sandra och Evilina kollat på den otroligt bra filmen Sex and the city. Det var en utav de bästa filmerna jag sett på bio faktiskt. Vi grät ett x antal gånger under filmen men inte just av sorgliga skäl, för det fanns många gånger då man blev lycklig av att se på den. Kan inte beskriva hur bra den var för en var riktigt bra, enligt mig :)

Efter filmen omkring ca. 22.25 gick vi en runda kring ätran och smaskade på jordgubbar och choklad och pratade och pratade. Självklart saknade vi Maya som istället var med sin pojkvän :(
Sedan cyklade jag hem till Marcus och nu blir det mys för vår del!

Imorgon vet jag inte vad som händer, blir väl bara att ta det lugnt med tjejerna. Det känner jag verkligen för! Om ca 1 ½ vecka så börjar jag jobba... :/ Sedan åker marcus på semester i två veckor, han åker i slutet av Juli.. Sedan ska vi också åka iväg på en riktig kärlekssemester :D Hoppas jag iallafall. :$
Nog om det.. Hur har ni haft på midsommar? :)

Kommentarer
Postat av: Evilina

Den filmen slår många andra! Love it.

2008-06-22 @ 23:36:15
URL: http://evvilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0