blondie or what?

2008-03-06@ 19:09:19

tja :)
Idag precis när vi slutat fick jag ett sms av mamma om jag kunde hjälpa henne med att ladda ner några låtar och sen om jag kunde gå hem till henne så att vi kunde åka och äta! Men jag gick inte, tog bussen. haha :P
Sen efter att vi hade ätit så åkte vi till butiken i factory outlet för att köpa cd skivor att bränna på.. så när jag kom till kassan stog två ganska snygga killar och jag frågade om de skivorna jag hade tagit om de var sådana som man brände ut  låtar på.. Så sa den ena Ja. men den andra sa ; njaaaa, brors på vilken musik. Så frågade jag självklart vilken som inte gick. MEN blond som jag är så skojade han! Klart man kan bränna vilken musik som helst. usch va pinsamt!

jaja, nu ska jag äta lite kvällsmat. Hörs senare :)
Kommentera mera! ;)

CIAO♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är bara för blond babyy ;)

2008-03-06 @ 19:11:13
Postat av: miriam

låter som en grej jag kunde gjort xD

2008-03-06 @ 19:23:46
URL: http://baalens.blogg.se
Postat av: sandra

kommenterat. ;)

2008-03-06 @ 20:25:45
Postat av: Anonym

Hahah snyggt att du gick på den :D

2008-03-08 @ 10:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0