friday

2008-03-07@ 21:19:22

godkväll :)
Det blev ingen let´s dance för min del iallfall.. Har suttit och funderat massa bara, om allt. 
Men speciellt hur kompilicerad kärleken är. Hur den förändrar ens liv totalt, påverkar ens humör, prestationsförmågan, hur man mår, jaa, nästan allt. Och det känns förjävligt rent ut sagt.

Men men imorgon är det lördag  och hoppas att allt känns mycket bättre då. :) Men det är klart det gör, ska ju träffa mina tjejer! ♥

Maya är så lat att hon inte orkar blogga något idag nästan, hon gick nog och la sig redan innan 9. Fast iof så vilade jag i nästan 2 timmar innan medans hon låg och skrubbades i badet eller vad var. haha..

 Tack för alla kommentarer vi fått. det gillar vi!
ochja, vi ska mingla runt på den fest och bröllopsmässan med Carolina Gynning! Bilder kommer i slutet av april.

Men nu ska jag ta och sova eller iallfall lägga mig och kolla på tv.

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0