godmorgon bloggen

2008-03-09@ 11:08:44

Hejsan
Nu har vi vaknat och är ganska pigga trots att vi inte sovit alls mycket. det var en helgalen kväll med mycket ståhej och keligt ösregn. Men det var kul och jag tror att nästan alla vi tjejer blev förälskade i en och samma person. :$
 Faktiskt så var nog detta första gången vi lyckades komma iväg hela tiden. Så fort vi kom till ett ställe så åkte vi vidare m.m.  det var väldigt kul.  och vet ni vad? är det inte gaaanska ovanligt att jag går runt med söndriga strumpbyxor? Jag fattar inte hur jag alltid lyckas ta sönder dom så det blir stora maskhål. usch va skämmigt!

Idag har vi planerat en filmkväll med tjejerna här. Det ska bli mysmys :) ♥

Maya ligger här och är helt slut. Så får faktiskt värma upp henne, hon darrar av köld.. drrrrrr


" du dissade den bästa natten du någonsin kunde få " hahahah


CIAO♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0