Halmstad

2008-03-20@ 21:42:33
Nu sitter jag hemma hos min bf och bloggar undertiden han sitter och kollar på en dålig film. Jag och han har helt olika åsikter asngående film, jag bara älskar tjejfilmer medans han bara  vill se dålig skräckfilmer! fyyy.

Dagen har gått otroligt snabbt, kändes som att vi va i Halmstad i 1 timma men vi va där i närmare 4 timmar. Sista timmarna tjatade Fanny på att hon ville hem och ta en tidig buss ;) undra varför?

På bussen hem blev stackars Evilina utsatt av en äldre man som titta konstat på henne och vred huvudet fram och tillbaka hela tiden. Saken va den att Evi inte kunde låta bli att kolla tillbaka på honom, usch så äcklig han va. Det slutade i alla fall med att jag fick säga till honom att sluta...vilket han inte gjorde!

Tack för en trevlig dag! Nu ser jag fram emot en mysig helg
  med er ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0