helt galet

2008-03-13@ 19:29:27
hejsan gott folk!
Just nu sitter jag och pratar med evil och sandra samtidigt och de är så underbart roliga. Evilina med sina kommentarer alltså. Jag tror jag dör när jag ser allt hon skriver! haha..
Sandra är minst lika galen hon med.. Ni skulle sett hur vi planerat inför imorgon men resten är hemligt!

sandra säger:

ååå jag vll ha en sån kjol som maya har!

Evilina säger:

Okej

fanny. säger:

jag meeed

sandra säger:

den är så söt

Evilina säger:

Jag med! Man får sånna fina ben

fanny. säger:

jaa!!

sandra säger:

vi åker och rånar MQ inatt ?

fanny. säger:

jaa

sandra säger:

så kommer alla tre i sånna kjolar, säxy

Evilina säger:

Bara MQ ? Om vi ändå är på G så tar vi dom andra med .



Ni är för goa tjejer.♥




PS. Jag tänker på min prins heela tiden.


Kommentarer
Postat av: sandra

åh, DU är för galen :)
MQ inatt då!

2008-03-13 @ 19:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0