hemmakväll

2008-03-15@ 14:35:10
Var i stan en sväng idag och såg något väldigt häpnadsväckande.. jooo det va nämligen så att falkenbergs kära videomix har bytt namn. Jag antar att anledningen till detta är att videomix inte hyr ut eller säljer några video längre utan det är ju dvd som gäller. Så nu har de "uppfinningsrika" namnet blivit hemmakväll. Dessutom är texten i regnbågens alla färger och det ser ut som att skylten kommer direkt fån ett dagis, men men kanske kul med lite uppdatering i falkenberg det händer ju inte så ofta trots allt.


För övrigt så har min kära bror William anlänt till ringsegård. Han kom hem igår men då hade jag ju fullt upp så träffa han först nu! Så tomt utan honom i rummet brevid mitt. Är van att vakna klockan halv 5 varje morgon av att han ska upp till jobbet men nu så hör man det aldrig och inte heller när han ska upp på toa 5 gånger varje natt. =)  Jaa det är ju så att min kära bror är en riktigt man enligt sig själv och då ska man ju självklart ta lumpen vilket han håller på med nu! Men han värkar trivas där och det är ju det viktigaste!

love. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0