home

2008-03-04@ 14:48:34
Jaaa, nu sitter jag här hemma igen.. har varit en förhållandevis lugn och skön dag :) jag och fanny har bara tagit det lugnt mest :P men vi har ju fotat vår kära lärare som kommer upp på bild senare när fanny har laddat upp dom :) haha han blev så glad när han fick höra att vi skulle lägga upp honom här på våra blogg! han är bara för goooo!

i dag på engelskan ägnade även jag, fanny, emelie och sara åt att lyssna på björns låt till carina berg! fy fan va han är underbar, tror knappast att jag är den enda som blir helt till mig av att sitta och se sööööötabjörn! jag skrattar bara han öppnar munnen :) han är ju helt klart ett lyft för melodifestivalen 2008! 

445823-10445823-9

Ha en fortsatt trevlig dag :)

love ♥

Kommentarer
Postat av: Emily

Han är underbar!

2008-03-05 @ 18:15:05
URL: http://verystylish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0