Lördag

2008-03-08@ 10:00:17
Ja igår blev det att jag gick och la mig tiiidigt . men det är alltid skönt att vakna i tid :) Idag har jag ätit frukost som min pappa fixade idag, det blev baguetter, ägg och te men vad är nu anledningen till att min annars lata pappa fixade frukost till mig och mamma? JOO det är internationella kvinnodagen :) så idag så ska ju alla vi kvinnor uppvaktas lite extra! :)

Så otroligt skönt det är med lördag för övrigt :) vad har ni för planer för helgen då? Fanny bloggar senare

Ha en bra lördag ♥




Kommentarer
Postat av: fanny

haha du är bäst maya

2008-03-08 @ 10:26:15
Postat av: Anonym

Ifall ni inte har tänkt på erat namn så "fannymayas" så låter de som "Funny my as" ifall man läser de xD

2008-03-08 @ 10:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0