lördag

2008-03-15@ 12:43:00
Tjohej..
Hur mår folket idag? Vi mår bra :)
Gårdagen var helt okej tycker jag..
Jag hälsade noginte ens på hälften av folket som kom till sandra men de somjag hälsade på var väldigt trevliga.  Jag tror att var och en hade sin favorit ändå. haha... 
 
Och vad händer idag då? Ingen aning men hoppas det dyker upp något kul :)
Såå oerhört skönt att vi bra går fyra dagar nästa vecka i skolan också, sedan efter det är det looooov.
Behövligt kan jag säg.

Nu ska jag ta och fräscha upp mig, ta en dusch och sådär. sen ska jag hem till mamma med min bebis till valp, för pappa skulle jobba så mycket idag så han kunde inte ta hand om honom. Så det blir till att få ännu mer motion än vad jag fick igår. Trodde verkligen att jag skulle dö ett tag ;)


well well, maya bloggar senare hoppas jag. Hon har ju varit lite si och så med det där.. Eller? ;) 

PUSS på er.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0