min fredag

2008-03-15@ 14:03:54
Hallå! Nu sitter jag här framför min data och får hörselskada av min lillebror som spelar sin gitarr "läxa" och sjunger förjävligt rent ut sagt, men jag överlever i alla fall så ska inte klaga! =)

Gårdagen va trevlig får jag allt säga. Jag och fanny hade ju sålt biljetter till grand så vi kom ju in gratis och då tänker jag ju "guitar hero är ju kul, så vi går dit och kollar läget" men till min häpnad kommer vi in till grand och möts av 14 - 15 åringar och till min stora besvikelse ser jag inte ens någon som spelar guitar hero. Man kan ju säga att min vistelse på grand varade inte särskillt länge, utan jag åkte hem till Nico och Fanny gick hem till Sandra igen där även kvällen tidigare började. =)

Tack för ännu en trevlig kväll tjejer♥

Ikväll blir det till att köpa godis och snacks och se på melodfestivalen!

Ha en bra lördag! =)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevlig helg! :)

2008-03-15 @ 14:18:33
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0