redovisningar

2008-03-06@ 18:04:05
Nu har jag precis kommit hem efter en lång och skön promenad i vårvädret :) Härligt var det! 
Idag va ju katrinbergsfolkhögskola och skulle kolla på våra redovisningar, haha det gick inte så bra för mig och Sandra som va i samma grupp. När Sandra skulle visa sina modeller så börjar hon skratta och kunde inte sluta sen satte hon sig ner på golvet och bara fortsatte och skratta :P hon är för rooolig :) Men det gick bra för fanny på redovisningen hon babblade på för fullt ;) Imorgon blir det en kort och härlig dag, sen bär det av till stan för att inhandla lite saker till helgen :)

PUSSS♥

Kommentarer
Postat av: sandra

nja, våran redovisning gick väl sådär kan man ju säg. pinsam jag är, vet inte ens varför jag tyckte de va så kul:) men fanny va ju grym där hon stod och tjötade på om de olika karaktärerna..;)

2008-03-06 @ 20:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0