rubrik?

2008-03-05@ 16:03:39
image16



Yes, då var man äntligen hemma efter en seg dag i skolan! Skönt det :) Imorgon gäller det att sälja idéer. Hoppas det går bra.
Som ni ser så har jag lagt upp en bild, jag tycker han är ganska söt han också. Vår väldigt djupa men helt sköna PH. :) vad tycker ni? rätt sjyssta lärare ändå ;)

Jag måste ju säg att ingen kommer någonsin att vara bättre på att göra en show av låten Low med Flo rider ft. T -Pain än jag maya och sandra B ;D

Förresten för de som stör sig på att jag är en såkallad "planerare" så har jag och mina vänner fina planer inför helgen. Ska bli otroligt kul och det bästa är ju att evilinas svar alltid blir " Joo, men klart jag hänger på, alltid!" utan att nästan ens veta vad vi hade tänkt hitta på. :) Mina tjejer är bäst! 
Fanny, Maya, sandra B, evilina vi är bäst. ♥ 

Uppdaterar senare.
Ciao♥

Kommentarer
Postat av: Marie

han är snyggast på skolan!

2008-03-05 @ 17:23:56
Postat av: sandra

haha, PH är rätt snygg ändåå.
och evilina är bara för goo. :)

2008-03-06 @ 17:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0