skoltajm

2008-03-05@ 10:29:37

gud vad min mage är hungrig just nu och maten serveras inte förräns om en timma.. 
maya sitter här och nästan somnar, stackarn va? vi håller på med ett projekt och det ska redovisas inför katrine bergs folkhögskola redan imorgon! hoppas det går bra!

just nu sprang maya iväg för att hämta min mobil, hon vill så gärna ta kort på (den som hon tycker är snygga) PH, vår svenska lärare då alltså.

Och jo jag får väl snällt hjälpa henne med det. :)  bilder kommer senare isåfall.


Som jag sa i förra inlägget; vad vill ni att vi ska skriva mer om?

Bloggar mer sen när jag kommer hem!

Puss på er,♥


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

Va tycker du om dagens bild på min blogg? :)

2008-03-05 @ 10:38:38
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0