skrämning på G

2008-03-11@ 12:55:57
tja bloggen
idag var jag inte i skolan, så jag myste lite framför datan med en kopp te och andra avenyn. jag hade precis tagit in Mio och var påväg att sätta mig i soffan igen. Plötsligt hör jag någon prata strax utanför mitt fönster och dessutom ser jag en mörk skymtning av någon. sen ser jag att det är MAYA SANDRA OCH EVI. jag blev helt överraskad.

och sen calvon som visste vad dom pågick sa ju ingenting.. :(

ne usch jag blev lite skrämd där faktiskt.
men det var kul att mina tjejer kom!♥

Kommentarer
Postat av: sandra

evil är evil! och vi är busiga, synd att inte buset gick som tänkt, men lite lyckades vi allt ändå :)

2008-03-11 @ 21:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0