slask och plugg=(

2008-03-17@ 12:47:11

HEJ :)

Jag trodde jag drömde innan när jag såg vilken snöstorm det var ute. Jag som trodde att våren var här efter gårdagen, men icke sa nicke! Då kommer det istället en hel snöstorm hit som sedan slutar med en hel del SLASK. Usch vad keligt.

Jag håller fullständigt med Maya i förra inlägget, skitsnack som egentligen handlar om svartsjuka. Fråga mig inte varför men tydligen verkar det vara så i den här staden, i den här världen och i det här livet. Otroligt keligt att vissa till och med tror på vad allt och alla säger.
Tur att vi själva vet vad som är sant och inte iallfall. För det gör vi väl?

Nog om det!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, förutom att jag måste plugga! :(


Det kommer förhoppningsvis upp lite bilder från helgen senare.
CIAO♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0