varmchoklad och jonas

2008-03-05@ 21:24:02

snart ska jag ducha och lägga mig i min säng och i mitt helt nya påslakanset.. :) Skönt!
jag tänkte faktiskt prata lite om hur mycket jag saknar min gamla klass. iallafall några, Jonas och Rille tillexempel. de två underbart söta pojkarna i klassen. Men en sak har inte Jonas förstått än, att jag är bättre än honom på att göra varm choklad. ack så många gånger vi hade "tävlingar" om vem som gjorde godast. Ooja, jag kan inte säg mer än att jag saknar tiden ibland. För den delen har vi bara tjejer i skolan (NÄSTAN) iallafall. det är lite keligt, men man vänjer sig trots allt.

och vet ni vad jonas sa innan när vi började chatta?

Puckos [Adrenaline Rush] säger:

ja skicka en bild

Puckos [Adrenaline Rush] säger:

inte sett dig på flera månader

fanny. säger:

haha okej

fanny. säger:

skicka du med då!

Puckos [Adrenaline Rush] säger:

kommer knappt ihåg vem du är å ser ut faktiskt

Puckos [Adrenaline Rush] säger:

du är hon som gick i tånga v?

fanny. säger:

hahaha

fanny. säger:

sluta tramsa dig jonaaaaas

Puckos [Adrenaline Rush] säger:

haha


Ja han är för gullig.

aja men nu ska jag kila!
nattinatti♥


Kommentarer
Postat av: Puckos

Haha going ! Fick värsta flashbacks nu, glömmer aldrig när jag fick dig att sudda ut det du skrev säkert 10 ggr för jag sa det vart fult, eller våra "chokladtävlingar" hahaha.
Förstår dock inte hur du fick Mvg i hemkunskap när jag bara fick G ? Vi jobbade alltid tillsammans och jag gjorde fan minst lika mycket

2008-03-05 @ 21:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0