brännboll, bowling och lite allt möjligt

2008-05-14@ 14:39:25
Åh, äntligen hemma från en friluftsdag med skolan!
Dagen började med att jag försov mig en stund, ville inte gå upp ur den sköna sängen där marcus låg förstås. :)
Men men, det var bara att ta sig upp och eftersom att Marcus mamma alltid är så snäll så körde hon mig med min cykel och så mötte jag upp Evil Sandra och Maya.
Vi cyklade till planen där alla andra i skolan var. Efter en stund började vi spela brännboll och vi mötte ett speciellt "dåligt förlorar-lag" och självklart vann vi ;)
Vi var där från 9-11.00 ungefär.  Efter det cyklade Maya hem eftersom hon inte ville bowla och skulleistället övningsköra ;) Sandy stannade kvar för hon skulle rida! :) (hoppas hon inte blev nermejad av de stora hästarna)

När jag och Evilina cyklade till bowlinghallen mötte vi upp Marcus som gav mig några av de GODASTE kakorna jag någonsin bakat, eller aa, jag och Marcus :)
Sedan cyklade vi vidare och väl vid spelet.. det gick skit! haha... Först ledde jag men sen fick Evil en strike och därmed ett himla flyt på det där med att kasta ett klot.
Vi cyklade hem efter det och nu sitter jag här och funderar faktiskt på att gå ut och lägga mig i solen och läsa en tidning, bara det att det blåser så mycket.. :(



 Mer bilder från vår otroligt händelserika dag kommer upp senare.


image208

Kommentarer
Postat av: MATILDA

söt bild:)

2008-05-14 @ 20:12:23
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0