Gårdagen

2008-05-15@ 12:05:45
Hallå! Nu är jag hemma igen efter nationellaprovet och måste säga att det va aningen svårt! Här kommer i alla fall bilder från igår :)

Här först är bilder från min Sandy och Evils promenad till bryggan, Det va så otroligt mysigt! :)
image224
image225

Här är bilder från våran friluftsdag! =)





Jaaa som ni ser så lånade vi vår lärare Pieters bil och en mycket snygg moped av några byggare ;) Pieter jag tycker att det är på tiden att du börjar kommentera inläggen på våran blogg :) Gårdagen var mycket rolig, Det är bara att tacka min underbara tjejer för det!

Ni kan gå in på Evils blogg på www.evvilina.blogg.se



Kommentarer
Postat av: sandra

ååååå, måste evi ta kort underifrån?! :(

2008-05-15 @ 15:14:07
Postat av: PdJ

Cool Jeep men vad är det för pensionärsförening som står i den:-) Och glömde ni inte att tacka någon mer för den otroligt roliga, fantastiska och helt suveräna gårdagen?!?!? Take care!

2008-05-15 @ 18:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0