Göteborg

2008-05-10@ 21:33:30
Hallå! I torsdags så åkte jag hit till min pojkvän Nico i göteborg, hade långhelg så tänkte ta lite semester här i götet hos honom =) Igår så skulle Sandra och Evil komma hit till göteborg och shoppa så då träffade jag dom i stan och gick med dom, det va riktigt mysigt men vi saknade så klart fanny som låg hemma och stekte i solen!

Lite bilder från shoppingen. Denna snygga väskan köpte Evil på topshop =) Lägg märke till Sandra som går där i bakgunden ;)
image161
En mycket glad Evilina, Jag hittade också den perfekt tshirten till henne =) ska fota den när hon har på sig den i skolan!


I dag har Nico lekt lite guide här i göteborg och visat mig sin chalmers skola på lindholmen. Skolan var gigantisk :) Såg även där de spelade in andra avenyn!

Jag och Nico stog och väntade på spårvagnen hem när jag fick syn på någon jag kände igen som talade i telefon. Plötsligt såg jag:
- Niiiic det är KIM!
- För fan maya han hörde ju dig! Fan va skämmig du är!
- Men det är ju Kim!
- Maya för faaan han titta ju på dig
- hahah, vi går efter honom
- Skämmig du är

Bilder från Chalmers
image164


Här är jag utanfär svt där de spelar in andra avenyn
image167


Efter det så tog vi spårvagnen till Slottsskogen och hade picknick och solade! Det va jäätte mycket folk men det kan jag förstå för det va otroligt vackert! Har tyvärr inte så många bilder från slottsskogen!


I torsdags när jag steg av från stationen fick jag ett stort sug av att shoppa så jag tvingade Nico att följa med mig i några affärer och när vi va på Gina Tricot så skulle han ta kort på mig men han började filma och följde efter mig när jag gick där inne och här är klippet. Han filmade snett på mobilen också ;)


Ha det bra allihopa!

Shopping
Uppladdat av fannymayas

Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Mysig väska!

2008-05-11 @ 09:02:45
URL: http://ceekaay.blogg.se
Postat av: fanny sandy

guuud var roligt inlägg du gjort älskling!! :)
PUSS FANNY OCH SANDRA

2008-05-11 @ 13:23:19
Postat av: Sara

Den där väskan var riktigt snygg!
vart är den ifrån?

2008-05-12 @ 15:57:25
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Postat av: Sara

Tack! Gulligt sagt! :)
Okej, väskan var riktigt somrig o fin! :)

2008-05-12 @ 16:02:03
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0