inlåsta

2008-05-07@ 17:58:59
Idag slutade vi klockan 2 och jag och Fanny skulle sitta kvar i skolan och göra färdigt våran barnbok som vi håller på med i bilden, så vi satte oss vi datan och började. Vid ungefär halv 4 så kom Kurt och sa att han skulle gå. Jag och Fanny och Quendrim som också var kvar var helt inne i vårat arbete så vi tänkte inte på att det bara va vi kvar. Efter ett tag skulle Quendrim gå men han kom snabbt tillbaka och sa att vi var inlåsta. Vi öppnade nödutgången på övervåningen så att Quendrim kunde gå ut men den kunde bara stängas innefrån så jag och Fanny var fast. Efter ett tag var vi otroligt sugna på fika så vi la en bräda mellan dörren så cyklade vi till netto. haha usch jag var otroligt nervös för att en lärare skulle komma och se att vi inte va där eller att någon skulle gå in där eller det värsta av allt om dörren skulle blåsa igen så alla våra grejer blev inlåsta och vi utlåsta!

Efter många samtal så fick vi tag på en lärare som berättade för oss hur vi skulle göra! Så nu sitter jag här och har precis kommit hem..usch är jätte trött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0