jobbiga mio

2008-05-29@ 17:34:14

ojoj så dåligt med uppdatering :(
men men, nu är vi tillbaka igen!

Dagen började inte bra, det började med att Mio sprang bort och jag och marcus var precis påväg ut till cykeln för att cykla till skolan. Men så blev det inte, utan morgonen inleddes med ett hundjagande av en oerhört snabb liten lurvig varelse vid namn Mio. Till slut fick vi tag på honom och jag var så frustrerad över att jag hade fått springa runt och visslat och skrikit efter honom så att min hals var alldeles hes så jag skällde på honom och la honom i hundgården. Vad jag inte såg när jag stod och låste upp cykeln var att grannen tvärsöver stod och glodde på mig och predikad sedan över att jag inte skulle skälla på  honom och det ena och det andra. ÅH säger jag bara!
well well, vi kom iväg iallafall fastän Marcus fick cykla mest ;)

Jag och Maya har varit så flitiga på bilden idag och det resulterade VG i Bild och text B. :) Skönt det!

Snart kommer min goa sandra hit med sin data och ska sova över, vi ska ha såkallat pluggparty imorgon och kanske ikväll. Mindre kul, men såklart blir det roligare när sandra är här :)

PUSS på er!


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas ni får en jättebra fredag! :)

2008-05-30 @ 11:44:51
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Elin

Ha det bra flickor!

2008-06-01 @ 11:26:27
URL: http://gaffelnasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0