kanske sveriges snyggaste granne

2008-05-14@ 18:37:51
Jag har kanske sveriges snyggaste granne.
Utan att vetat om det!
När pappa kom hem ifrån jobbet igår så såg han att grannens son stod ute och tvättade en ny motorcykel.
Och pappa blev genast intresserad, så han gick dit och praatde med honom och fick sedan reda på att den här mannen inte kunde något om motorcyklar, vilket passade pappa utmärkt, som kunde hjälpa honom.
Så det skulle han, idag. Pappa skulle köra den där as snygga motorcyklen med honom.
Så knackade det på dörren när jag stod och gjorde smoothie innan, och där stod han antagligen.
Iklädd i ett blått/svart/vitt skinnställ, slingrat hår och ett fantastiskt leende.
Jag tror han kommer från kosovo eller något sådant. Men så snygggg!

Så nu är dom ute och kör någonstans. :)

Förresten så är Maya borta.. :S
Hennes mamma skulle börja jobba 4 sa hon innan och att dom skulle övningsköra tills dess. Men jag får inte tag i henne någonstans :S Hoppas hon inte är försvunnen bara!

Ciao♥
image210

Kommentarer
Postat av: sandra

ojojooj. va de han som jag såg lite utav i söndags? :D

2008-05-14 @ 20:25:35
Postat av: ida

ohtack, din blogg är väldigt fin! :)

2008-05-14 @ 20:27:21
URL: http://iidaanna.blogg.se
Postat av: määt

har detta något med milan att göra? :D

2008-05-14 @ 21:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0