nervöst

2008-05-06@ 10:46:22

oh vad man är smått nervös nu, eller aa, ganska mycket iof... :S
vi ska somsagt ha nationella prov i engelska och temat är sport och hälsa.
och påtal om det, jag var såpass duktig igår och idag att jag cyklade från mig (skogstorp) ända till Marcus (vinbergs kyrkby)! oooh vad jag var duktig :) samtidigt en stund så pratade jag i telefon med sandy som sedan läskade mig med att göra sin smoothie. då var det jobbigt att cykla vidare kan jag säg ;)
Sen innan på morgonen cyklade jag till skolan från marcus, OCH jag kom I tid, vilket min lärare var glad över. :)

tack för en mysig natt igår Marcus :)

nu ska vi gå och ta högsta betyg i speaking delen, engelska B ;)

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0