stadsvandring på G

2008-05-08@ 19:36:02
heej bloggen :)
nu är jag hos evilina och väntar på mat ;)

dagen har varit extremt lång och tråkig och heeeelt dryg!
välpåväg hem från skolan så trodde jag att jaghade tappat bort min cykelnyckel och vände ut och in på i princip hela min väska. efter en stund när jag smsat maya så får jag tillbaks "vaa? men kolla i dina fickor?"
oh, just det tänkte jag. och där låg den, den gyllene nyckeln :)

efter jag hade cyklat hem ringde jag evil och sandra och vi bestämde oss för att äta glass. så vi begav oss till den stoora staden och evil hade min mio i hennes cykel korg :) tillsammans bestämde vi oss för att överraska maya med att komma till tågstationen där hon satt och väntadeå att få åka iväg till nico. Hon blev jätteglad när di bara dök upp där :) hihihio
 
nu är vi hos evil och ska göra mat, eller hon har börjat :) senare kommer min älskling marc till mig och myser :)

imorgon är stylisterna lediga, som kompesation för bröllopsmässan. SKÖNT! :)

bilder är på g :)

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0