Hem till småland..

2008-09-13@ 10:18:28

Oj vilken natt, jag sov riktigt bra faktiskt! Det kan ju behövas eftersom jag ska jobba natt idag..
Marcus ligger och sover i sängen och jag ska snart göra mig iordning för att senare köra till småland. Jag ska övningsköra på småvägarna som är i stort sätt hela vägen till Farmor och Farfar och alla de andra. Ska kanske till och med svänga inom ullared och köpa de där eländiga skorna som går mig på nerverna. För ett tag sedan köpte jag ett par svarta stövlar utanför gekås, men lämnade tillbaks dom direkt efter att vi ätit där i ullared. Igår såg jag dom igen och blev lika förälskad, men eftersom jag inte hade legitimation med mig och mamma var i en annan affär kunde jag inte köpa dom. Och nu har jag drömt om dom så jag blir galen! Dom ska hamna på mina fötter, Punkt Slut!

Farmor och Farfar håller på att flytta och eftersom min farmor är en ganska stor del utav en shopaholic, så ska jag se till att rensa ut lite. Jag kan ju säg som så att ett helt rum och en garderob är fulla av väskor som inte ens är använda. Och tre stora rum med kassar kläder. Jag vet inte hur många garderober och kassar med skor hon har. Men det är en heeeel del. Jag tycker det är riktigt roligt att gå igenom farmors gamla kläder, fast egentligen så är en del av det sådant som kallas de klassiska. Som inte går ur modet.  Jaa, det ska jag gotta mig med när jag är i småland. Mitt barndoms hem/uppväxt. :)


Ni får ha en riktigt bra dag idag! / F♥


Kommentarer
Postat av: elli

eller inte, ellos har grymt snygga grejer och jag vill ha allt som jag lagt upp där, funderar på att beställa hem grejer och då visar jag det

2008-09-18 @ 12:36:30
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Varför skriver du en sådan dum fråga utan att länka?

Har du några vänner?

2008-09-20 @ 18:21:52
URL: http://darlingno1.blogg.se/
Postat av: bitte

hoppas du får en bra dag

2008-09-29 @ 14:48:11
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0