amazing

2008-04-03@ 18:36:55
Dagen har varit häpnadsväckande! På förmiddagen sminkade jag och fanny våra systrar inom fantasy temat. Båda min och Fannys sminkning blev mycket bra =)

Efter lunch var det dags för bildlektion där vi gör barnböcker. Jag och Fanny tittade i våra mappar och märkte att vårt arbete till boken inte fanns där så vi letade vidare, "jag la skisserna i städrummet jag är 100% säker" sa Fanny så vi gick dit och letade men vi hittade inte arbetet någonstans. Vi gick ner och letade efter städerskan då hon kanske hade flyttat vårat arbete, vi hittade henne men hon hade självklart inte rört vårat arbete. Vi gick tillbaka till klassrummet och jag börjar smått anklaga våran klass för att någon av dom hade flyttat vårat arbete :P Nästan hela lektionen hade gått och vi satte oss för en sista gång och började leta igenom mapparna då en i våran klass säger "Ligger den inte i skåpet då?" och självklart ligger vårat arbete där! hahaha det är inte lätt att vara blond sometimes ;)

Jaja nu ska jag äta kvällsmat, får se om fanny lägger upp bilder i dag som hon skrev igår att hon skulle göra!

PUSSS ♥

Kommentarer
Postat av: Mi

Fin blogg med massa fina bilder :)

2008-04-03 @ 20:47:44
URL: http://micaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0