dax för rilletime!

2008-04-28@ 12:32:57
hejsan :)
Idag har vi haft nationella prov i engelska, och självklart kom jag försent och fick därmed bara en tid på ungefär 65 minuter av 100 minuter. Men jag skrev på sågot jag kunde!

Idag har jag maya och sandra ätit pizza och sedan kom den kära rille dit:) det var trevligt och sedan följde vi med honom hem till hans mysiga hus.
Ganska porrigt rum med leopard plädar och kuddar överallt och även en såkallad porrbelysning. Haha sött :$

Nu har vi nutidakonst och efter det vid ungefär 2 halv 3 så ska jag möta marcus så ska vi gå och ta blodprov på mig :(

P.S. Vi saknar dig evil!

Maya uppdaterar senare hoppas jag:)

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0