godkväll!

2008-04-15@ 22:18:22

Godkväll  :)
Dagen började med nationellt prov i svenska B, muntligt. Det gick väl bra, pratade 5 minuter så höll mig till tiden och sådär! Men det kändes som om jag hade mycket mycket mer att säg än vad jag kunde göra.  menmen :)
Sedan hade vi engelska x2 sen efter det hade jag prov i stylist och det gick super bra! :)

Efter skolan åkte jag med marcus hem, vi myste lite och sådär.. Senare när vi kollade på desperate housewives så kom han med en tallrik med glass, banan och bananchokladsås.. han är så snäll o söt ♥

Nu ska vi snart sova tror jag.. Imorgon är det dans och teatersmink som står på schemat! Kul! :)
 
Ha en fortsatt trevlig tisdag kväll, det ska jag ha ;)

pusslove♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0