happyhappyhappy

2008-04-21@ 21:22:00
Hej bloggen :)
Det  var ett tag sedan jag bloggade men det blir ändring på det nu!
På senaste har det inte hänt så mycket..
Jag har varit på utvecklingssamtal, som gick bättre än vad jag anade, Skönt! Sedan har jag vart uppe i småland och fixat hem en cykel från farmor som jag har lekt lite "pimp my ride" med. haha, mycket kul :)
Sen har jag varit med min underbara marcus och i lördags var vi med min mamma och mina syskon på klitterbadet och lekte med mina småsyskon som tycker det är höjdpunkten på länge om dom får åka dit :)
Sen idag fyllde min kära mamma år, och jag var även på gekås med mina vänner Maya, sandra och evil!
När jag kom hem från gekås så bytad ejag kläder och fräschade till mig lite sen cyklade jag till mamma, så duktigt :) På min nypimpade cykel som är över 40 år. Lite antikt sådär ;)
Jag stannade till på statoil och köpte en bukett blommor till mammsen och sedan fortsatte jag.
Nu är jag hemma igen och fick nyss veta att Maya har spytt! Stackarn :(
Hoppas hon blir bättre för skolan är ju inte densamma utan henne.. Ett stort krya på dig min älsklingsmaya! ♥

Nu ska jag gå och duscha sedan ska jag mysa med min underbara valp.
Ha en fortsatt trevlig måndagskväll, för det ska jag ha :)

PUSS♥

image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0