onsdag kväll!

2008-04-02@ 21:17:48
Då var den här dagen snart avklarad.
Jag har suttit och skrivit på svenskan ett bra tag nu, men känner mig fortfarande inte riktigt nöjd. men får göra klart den imorgon :)
Snart ska jag lägga mig och förhoppningsvis se en bit av Grey's!

Imorgon är det fantasy makeup som gäller, ska bli riktigt kul faktiskt. Men jag har inte riktigt kommit fram till hur jag ska göra den. menmen, det blir säkert kanon:) förövrigt så ska jag ha min kära lillasyster Jennie som modell!

nä men nu får jag skynda mig till sängen för nu har det gått över en kvart på grey's.


förresten, imorgon kommer det komma upp en heeeel del bilder från helgerna. ;)

PUSS på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0