SANDRA ÄR BÄÄÄST höhö

2008-04-30@ 23:44:27
Hallåå
Nu ska jag skrriva ett gästinlägg! Roligt va? De är då jag som är SANDRA (sandy). Är nu här hemma hos min bästa MAYA! Underbart kul. Snart ska vi ut på lite äventyr. Å Nu kommer FANNY här och shakar, iklädd sexiga jeans, högklackar, hallonrosa tubtop som är uppdragen över naveln och vågigt fint hår, sexyy (tror dock att hon INTE kommer ha tuptoppen uppdraget över midjan sen till mångas besvikelse;) ). Nepp, frågan är nu den hur vi ska ta oss till stan?! Långt som satan i gatan. okej, 8 km eller nått typ, men ändå. Själv har man ju då 6 km till fantastiska Fagered =) som om nån känner till de? Nu ska vi leka.
Måste bara säga att MAYA OCH FANNY är i en klass för sig ! ♥ LOVE

Kommentarer
Postat av: maya =)

du är bäst min sandyyy =)

2008-05-01 @ 22:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0