We only got four minutes to save the world

2008-04-10@ 21:27:33
image96

  • Idag har jag vart i skolan och jobbat på bra med min Fannybannyyy =)
  • Efter skolan så kom mamma och hämtade mig så övningskörde jag med henne i några timmar
  • Sen har jag vart ute och kört med Melinda ;) känslan av att sitta bara jag och hon i en bil var konstig med underbar =)
  • Sen var jag ute på en promenad i det underbara vädret, får ju passa på när man kan.
  • Och nu sitter jag här och tar det lugnt.

Ibland blir jag förvånad över hur folk orkar lägga energi på att klandra andra. lägga energi på saker de inte vet något om eller inte har med att göra? Jag är lycklig över att jag är en sådan person som med bara en klackspark kan vända ryggen om och inte bry mig om saker. jealous




Kommentarer
Postat av: Anna

söötast (:

2008-04-10 @ 21:28:37
Postat av: Melinda

det är rätt maya! jag förstår vad du menar! (L) Love U

2008-04-12 @ 18:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0