you know I have an appetite for sexy things

2008-04-01@ 13:23:07
heeej
äntligen kan vi blogga igen! :)

Idag hade vi bara en lektion, otroligt skönt!  så jag och maya begav oss till ica och köpte lite gott och åkte hem till mig, sen kom evil! förresten så var vi på ungdomsmottagningen innan och det var lite komiskt faktiskt, vi fick nämligen smakkondomer och inte just jordgubb eller så.. utan banan, choklad mint och tutti frutti! jag  har aldrig vart med om liknande men men.. haha ;)

Det har väl inte hänt så mycket mer i våra liv, eller aa i'm not a single anymore. sorry boys :)

imorgon ska vi ha estetisk orientering och det tråkiga är att jag och maya, evil o sandra inte är i samma grupper.. Maya är nämligen heeelt själv :( stackarn! men men det klarar vi väl.. hhihi

nu ska vi kila! Maya bloggar senare. ♥



Kommentarer
Postat av: evve

skönt att man kan blogga igen!

2008-04-01 @ 19:46:40
URL: http://evveistheman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0