2½ dagar kvar till Sunny Beach

2008-08-24@ 17:21:03

Jag kan inte riktigt förstå att vi åker på tisdag. På tisdag vid 16.20 ska jag stiga på ett plan som tar mig till ett annat land, ett främmande land för mig. Det som gör mig mest rädd för att flyga är att de ska blikapat eller att det ska störta. Usch vad jag börjar bli resesjuk nu. haha.. Men väl där så väntar ett par soliga dagar på stranden och bad i den stora poolen.  Det ska bli otroligt skönt att bara vara för sig själv och inte tänka på allt annat, vardagen här bland annat. Det blir jobbigt att åka ifrån min baby Marc.. Men det går fort! :)

För övrigt så var det en trevlig kväll på bratt igår. Det behövdes komma ut och man mår som man förtjänar idag, vill jag lova. ;)

>>>söndag, måndag, tisdag....<<<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0