..

2008-08-11@ 19:04:05
Sent igårkväll fick jag kramat om min älskling på flygplatsen. Det kändes otorligt bra och jag kände att jag blev hel igen.
Nu är det nya tag som gäller, snart börjar skolan. Om en vecka och en dag börjas det att plugga igen och nu när det är sista året kommer ska det bli bättre än någonsin.  Jag ska ge allt jaghar och även om jag inte känner mig utvilad så är det något jag måste göra. Något jag måste klara. Jag vill inte sitta på min student och skämmas över mina betyg. Nä, nu gäller det!
Jag är laddad! :)

Imorgon ska jag jobba och det ska även Marcus. Sedan ska vi åka iväg på kärleksturer! Än vet vi inte vad vi ska hitta på men något mysigt ska vi göra. Jag hade tyckt att en kryssning skulle varit romantiskt. Men vi får se :)

 Imorgon är det bara 14 dagar tills vi åker till bulgarien.. Där ska jag ta vara på min ensamtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0