Maya

2008-08-06@ 20:46:38

Nu sitter jag hos Fanny och medans hon duschar har hon tvingat mig att blogga lite.

Mitt sommarlov har bestått mycket av jobb men jag har hunnit med mycket annat också! Mitt mål denna sommaren var att ta vara på varendra sekund av mitt sommarlov och det har jag verkligen gjort.. Jag har  inte suttit hemma vid tv en enda gång och jag har knappt suttit vid datan. Man kan säga att jag har bott i min bil sen jag fick körkort :) Jag och Fanny har åkt en massa turer till mcdonalds och vi var där senast igår med hennes laptop dessutom ;) haha. Nu ska jag och Fanny hitta på något kul innan det bär av till jobbet imorgon kl 10!

ha en fortsatt bra sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0