SEMESTER!

2008-08-01@ 15:38:30

Oh, äntligen är vår resa bokad Sunny Beach den 26/8 :) Så behövlig att det inte går att beskriva. Så otroligt roligt vi ska ha! 
Annars händer inte alls mycket, eller jo det gör det iof, jag har flyttat och det är blandade känslor kan jag säg. Det känns bra att komma ifrån Skogstorp, samtidigt som jag kommer sakna mitt hus. Men samtidigt är det skönt att bo i stan nu..  Det är ju verkligen bekvämare att bo i en lägenhet, men så tråkigt. Vad finns det att göra nu? Inget ogräs att luka, ingen gräsmatyta att klippa, ingen vattenspridare att svalka sig i, ingenstans att busa med mio eller att ligga och sola där ingen ser dig. Men å andra sidan, jag kan lika gärna bara åka hem till Maya och hjälpa henne och hennes familj. Haha.. ;) nej men det är ju så, det är småsaker som de flesta tycker är tråkigt men som man faktiskt kommer sakna. Tror aldrig jag har bott på ett och samma ställe så länge. 5 år, det är ingenting för många, men för mig är det verkligen mycket. Men nu börjar vi om på en ny kula, nya möjligheter. Vad är det man brukar säg? När en dörr stängs, öppnas det nya. Tänk positvit! mitt rum är iallafall typ lika stort som en vanligt vardagsrum, enormt! :)

Nu ska jag ta och fortsätta att packa upp, för just nu består mitt liv i lådor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så sjukt söt tjej på bilden..

2008-09-04 @ 16:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0