Ont i magen....

2008-08-26@ 08:44:57

Det är precis vad jag har. Och sovit någon skönhetssömn har jag då rakt inte! Resfebern räcker och blir över för min del. Men mycket mer ska jag inte klaga, det resulterar trots allt i solfyllda och varma dagar.  :)
Igår kom Marcus hit och så spelade vi lite guitar hero och sedan gick vi ner till stan och tog varsin pizza. Väl hemma igen myste vi och jag kommer sakna honom så otroligt mycket under denna veckan. :(
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge?

Nää, nu ska jag ta och plocka iordning på mitt rum, jag vill komma hem till ett fint och fräscht rum när jag traskar in här mitt i natten mellan den 2-3 september. Det är det bästa jag vet, nybäddat och rent!
Jag och mina tjejer ska ha en riktigt bra semester ihop nu det är vi värda!

Ha det bra allihop! Kram Fanny♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Vill du ha gratis presentkort på Gina tricot, H&M eller JC, helt gratis? Bli medlem genom denna länken http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=864 och få 50 poäng direkt! Det är superenkelt och det funkar! :) Kram på dig!

2008-08-27 @ 14:01:12
URL: http://www.sandranordin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0