Allt och inget

2008-06-13@ 16:12:51
Idag ska jag och Marcus, Martina och Marcus mysa med guitar hero och film. Till det ska vi självklart ha massa gott att äta.. Det ska bli roligt och hoppas på massa skoj.


En dålig nyhet är att pappa har sålt huset och vi vet inte vart vi ska bo. haha, de där lät ju helt knäppt fast det egentligen är så det ligger till. Min ensamstående pappa fick helt enkelt nog med huset han har jobbat på i flera år, och jag förstår honom. Nu försöker vi se på de möjligheter som finns, lägenhet (tillfälligt) eller att vi köper ett nytt färdigrenoverat hus men mindre direkt. Oh ja, vi vet inte hur vi ska göra än men vi hittade två stycken riktigt fräscha hus, ett på hjortsberg och ett på västra gärdet. Hoppas på något utav dom men inget är säkert än. :)

Oj, detta inlägget kändes nu lite för personligt som vissa säkert inte fattar ett piss på. Men det struntar jag i!
Nu ska jag ta och leka lite med min bebis (mio) sedan ska jag ta en dusch och efter det bär det av till ÄLSKLINGEN!♥



Min lillebrors kommentar av denna bilden ; " Fanny, du ser lite skämmig ut på denna bilden "

O.o ?


Kommentarer
Postat av: Malin

Ojdå, hoppas ni hittar nåt då!

2008-06-13 @ 22:47:20
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Evilina

Hoppas det loser sig! Saknar du skogstorp (kan ju handa) sa kan du sova hos mig fannyfanny! :)

2008-06-14 @ 20:17:49
URL: http://evvilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0