MAYA 18 ÅR

2008-06-04@ 20:42:23
HIPP HIPP HURRA PÅ DIN FÖDELSEDAG MAYA!
Min kompanjon och bästa vän fyller hela 18 år idag och jag kan inte förstå det. Hon är ju stor nu :)
image339




I förra veckan var det bal och det var en välidgt fin bal, dock för många svarta klänningar enligt mitt tycke.
Men Martina, Jessica och Melinda var ju självklart finast :)

    

Efter vi sett på den vackra balen var det dags att bege sig hemåt, men vi stannade kvar och tog en privatletion i tennis! :D

image336

När vi var klara med tennisen cyklade vi förbi vår lärare Pieter och förgyllde hans kväll med glatt humör och en blomma ;)


 Imorgon ska Maya och hennes mamma komma och hämta mig vid 10 tiden. Så ska vi åka och köpa rosor och sen hem till Maya och mysa och sedan göra oss iordning inför studenten! Åka in till stan och se på alla som springer ut, sen skiljs vi åt och jag ska hem till Martina och Maya ska hem till Melinda. Sedan träffas vi hos Adil på kvällen och det blir maaassa Partyyyyy!

Grattis än en gång älskade Maya. Och våra underbara vänner som tar studenten imorgon -Lycka till i livet ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0