Sommarlov

2008-06-12@ 14:20:39
Oh yes, summer of 2008 here we come!
Kan inte beskriva känslan av att verkligen ha sommarlov nu, snart börjar vi i trean och tar studenten om mindre än ett år. Känns rikigt härligt. :)

När jag och Maya kom in till stan mötte vi Marcus som hade med sig en stooor bukett rosor till mig, 30 stycken extra stora och fina. Han är verkligen urgullig! Sen åkte vi til Mcdonalds med hans familj och nu sitter jag och Marcus här och funderar på att gå ut på en romantisk promenad. Det har dessutom klarnat upp sig nu, vädret alltså.
Ikväll kanske det bli att åka till klassfesten, men jag är inte rikgit på hugget om jag ska vara riktigt ärlig. Vill bara mysa med min underbara pojkvän ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

ååh vad sött av honom :)

2008-06-13 @ 03:54:50
URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0