Tisdag

2008-06-24@ 16:35:53
För den som vill veta så gör Maya halkbanan idag :) Och jag tror och hoppas på att hon klarar det för med den viljan och det hon kan så finns det inget tvivel! Jag är så stolt över henne som har varit såpass duktig och effektiv med det här körkortet.

Jag dessutom har inte ens börjat övningsköra än, eller för en vecka sedan tog jag tag i det med pappsen och då körde jag för första gången på över ett år. Det tog mig 20 minuter att öva på att växla och sedan bar det av åt trafiken och det gick jätte bra! Synd att jag är som ett nervrak när jag sitter där och tänker på hur mycket jag egentligen är kapabel till att göra. Jag tycker man har ett enormt stort ansvar när man sitter bakom rattenoch jag har respekt för trafiken. Jag tror jag måste varit med om en trafikolycka eller något i mitt förra liv :$

Marcus hämtade upp mig efter hans jobb och nu är han nere och duschar, egentligen skulle jag gjort han sällskap men jag är ju redan nyduschad ;)

Hörs senare snyggingar!





Kommentarer
Postat av: Fanny

snyggt namn! (Fanny)

2008-06-24 @ 17:22:45
URL: http://baarajaag.blogg.se/
Postat av: Sojung

halkbanan var superenkel så det klarar hon nog galant!:)

2008-06-25 @ 11:25:59
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Sojung

sv: vilken tur:D för det kostar ju ganska mycket, ingen vill nog göra om den!

2008-06-25 @ 12:03:33
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0