WOHOOOOOOOOO

2008-06-30@ 11:21:28
Min älskade Maya klarade sin teori idag, ett steg närmare körkortet och du är bäst baby! :)


Igår kväll kom jag till Marcus och kollade på bröllops fixaren, jag tycker den är såå bra! :)
Sen skulle han upp och jobba vid halv 6 så jag sov ut och vaknade för bara en stund sen. Dock var det ganska ensamt i sängen men nu är jag pigg som jag- vet- inte- vad :)

Övningskörde en hel del igår också, först med pappas bil och jag backade för första gången. Wihoo så duktig jag är! Sen när mamma skulle köra mig till Marcus körde jag hennes STORA chrysler som är atomat, otroligt skön att köra :)

Nu kommer Mamma och hämtar mig, för jag vill inte cykla hem :P

Snart är det fyra år sedan jag och marcus blev ihop, det är ganska länge. :)


Kommentarer
Postat av: Marcus

Ey du avundsjukansiktet, kan du hålla käften eller?

Ofta det rör dig.

Tycker du denna bloggen bara skriver ovettigt så ge fan i att gå in på den.

2008-07-04 @ 21:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0