Kaos i bloggen!

2008-09-29@ 19:03:23
Ja som ni ser så är det ett fullständigt kaos i våran blogg! Men förhoppningsvis på onsdag så ska jag och Fanny ta höstbilder med systemkameran och fixa till här lite :) Idag har min bror Samuel och Fannys syster Jennie vart i våran skola och blivit sminkade och så vidare! De ska vara våra modeller till vår modevisningen den 7 november :)



Här har vi Samuel där vi har framhävt hans manliga drag, för en mer intensiv karaktär.
Looken är ganska mjuk men samtidigt manlig.

Samuel och Jennie!


Jennie ska vara sockersöt på Höstshowen, därför har vi gjort henne sådär söt med lockar.
Sminket har framhävt hennes flickutseende.





I helgen har det vart fullt upp. I Fredags jobbade jag som mingelfotograf på grand och i Lördags jobbade Fanny och då blev det fest för min del :)







Kommentarer
Postat av: bitte

snygga

2008-09-30 @ 10:31:05
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att Samuel liknar dig, Maya! :)

2008-09-30 @ 17:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0